søndag den 8. maj 2016

Billeder direkte ind i din Onenote med Office Lens

Sad til konference og tog billeder af "guldkorn" der blev vist på skærmen, Thure fortalte om appen Office Lens, der automatisk sætter de billeder du tager direkte over i din One note. Det er altså smart!

Jeg downloadede appen Office Lens til mobilen, loggede ind med samme konto som min One Note er oprettet med, og vupti så var der forbindelse ml. de to programmer.


Hvad er One note og hvordan kan jeg bruge det??

One note er en slags digital notesbog. Jeg bruger den til at holde styr på mine arbejdsopgaver og projekter.
Du kan have flere notesbøger. Fx. en til hver af dine klasser. Den kan deles med dine elever, hver elev kan have et faneblad i notesbogen.

Brian Lagoni brugte det i undervisningen og har lavede i den forbindelse en lille video, hvor han viser og fortæller om hvordan han bruger det. Se video her 

One note er en fin platform hvori man kan dele links i forbindelse med undervisning efter Flipped Learning principper. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar